En onsdagsmorgon

2011-03-23 09:00:47 Allmänt


Har just nu rörlig bild, men jag har inte så mycket jag kan göra.

Har börjat med ett bildmanus till en film jag ska filma någon helg nu framöver,
men eftersom jag är så gott som klar med manuset så satte jag mig vid en dator istället!

Känns som att veckan bara rusar förbi, men inget roligt händer.
Kan det inte bara hända något oväntat? bra som dåligt, vad som helst! 

Och sen måste jag tyvärr klaga på er,
INGEN kommenterar längre! Jag vet att ni kan bättre ;)


evelina

re: Fu :( Jag har ju halsfluss just nu, så hade inte vart så kul om jag får körtelfeber på det :( Jag kan dock fortfarande äta även om det har börjat göra rätt så ont nu och har inte såå hög feber, men ah, får väl se vad doktorn säger imorgon, får hoppas på de bästa!

2011-03-23 17:04:24
http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate