Brist på bilder.

2011-03-21 22:31:57 Allmänt

Är riktigt dåligt på bildfronten i bloggen just nu. Men jag orkar nästan aldrig fixa mig numera,
och då känns det inte så roligt att ta kort på sig själv. Sen är ju min kodak digitalkamera inte så hightech,
då är det heller inte så kul att ta kort på annat, då bilderna blir allt annat än bra!

Önskar jag hade några tusen i bakfickan så man kunde köpa sig en riktigt bra systemkamera...
Hade varit galet lycklig då ska jag säga er! Men då man är pank som jag så är det bara en dröm.

Mamma & Pappa
, nu vet ni vad ni ska köpa till mig i 18-årspresent. Haha!
+ pengar, omänskligt mycket smink, presentkort och allt såntdär småtjaffs som jag blir glad av ;))

Haha, är ute i god tid jag! Bara sådär.. 5 månader kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate