Ang. tumblr!

2011-03-07 21:10:56 Allmänt


________________________________________________________________________________

Svar till Anonym:
Saken är den att jag oftast bara sparar en massa bilder i en mapp jag har,
och då vet jag inte exakt vilken tumblranvändare som lagt ut den. Det är lite synd..


_______________________________________________________________________________________

Svar till Johanna :
Det här med tumblr är lite krångligt. Tog ett tag innan jag förstod hur sidan fungerade!
Tumblr är alltså en sida där man lägger ut bilder eller rebloggar.Ordet reblog betyder att man återbloggar någon annan,
alltså behöver inte bilderna man lägger ut vara ens egna. 

Orsaken till varför du bara kommer till dashboarden är för att jag inte angett en särskild blogg,
eftersom jag inte minns vem jag tagit bilden ifrån!

Bättre förklaring har jag tyvärr inte :/

pauli♥

ha en fin tisdag sötis!

2011-03-08 08:36:50
http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate