Hemma från kvällens äventyr.

2011-06-02 00:36:20 Allmänt


Bild från tumblr.


Helt random så for jag och Antonia till hemmakväll och hyrde två filmer & köpte varsin ben and jerrys. Nom <3

Efter vi sett klart första filmen hemma hos mig så for vi till stallet där jag försökte övervinna min rädsla för hästar,
hur det gick vet jag inte riktigt, skrek till så fort hästarna rörde sig :c haha, men men.. snart så!

Efter det så for vi hem till henne och såg den andra filmen & now I'm home, safe and sound!


catarina

sv. haha det är väl som jag då :D i knooow!

catarina

sv. det var hur gott som helst också, nom nom! :D

catarina

sv. tack så jättemycket ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate