A lot of things on my mind.

2011-06-08 23:01:22 Allmänt


Alltså herrejösses vad det har varit varmt idag. Igår var det typ precis likadant, sisådär 29 grader i skuggan.
Nästan lite fööör varmt för att sitta ute en längre stund! Och det ska fortsätta vara värmebölja ett tag till :3

Idag for jag till skolan 8:30 för att ha ett prov, efter det städade jag lite & for hem kort efter.
Imorgon ser det ut nästan likadant förutom att jag börjar 10 med att se en teater, sen är jag ledig!

Just det! Har förresten äntligen gått handledarkursen på körskolan. 3 timmars lyssnande, puh.
Nu väntar vi bara på att pappa ska bli godkänd som handledare, sen så ser ni mig ute på vägarna ;)

p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hehe vanilj är inte alls min stil :D Så passar bra för mig att lotta ut den ;D

2011-06-09 07:01:43
http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate