En såndär lista.

2011-07-31 17:17:56 Allmänt
Dagens vill ha: En ny garderob. Eller ah, nya kläder!
Dagens klädsel: Inget speciellt. Jeansleggings och ett svart/vitt randigt linne!
Dagens smink: Satsade på enkelt idag : Foundation, puder & mascara.
Dagens frisyr: Enklaste frisyren i världen, Ponytail.
Dagens händelse: Tjänat 900 spänn på loppisen - så värt!
Dagens låt: Valerie - Glee cast version
Dagens planer: Packa ihop mina grejer & åka till mamma. Därefter blir det att fira min kusin som fyller år!
Dagens saknad: Saknar många underbara människor!
Dagens drog: Pengar. Hahah, nej men vet inte.
Dagens längtan: Till den 20e augusti då jag fyller 18! Däremot är jag inte lika pepp till den 23e..
Dagens köp: En jättefin väska i skinnimitation, 30 kr på loppisen. Fynd!
Dagens godis: Inget! Jag har blivit duktig på att hålla mig ifrån sånt nu. Yay me :)
Dagens humör: Toppen, förutom att jag är lagom trött efter dagen, men det gör inget!
Dagens borde: Vet inte om det finns något som jag borde göra. Men jag skulle velat fixa mitt hår en gång för alla!
Har nämligen köpt hem slingor och hårfärg, så jag är redo för förändring. Men måste bara hitta en tid till det :)



































Här ser ni en dålig bild av väskan jag fyndade på loppisen. Mycket snyggare i verkligheten!

Ida Maria

Fin väska! :)

Hittade själv en väska som jag fyndade för 50 kr! Älskar loppis haha <3

fanny

tack:$



WHAAT ofta du tjänade 900??? jag tjänade 300 haha:(

2011-08-03 13:08:19
http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate