Jag är med och tävlar om en awesome outfit!

2011-07-25 20:27:10 Allmänt
Nu kommer jag verka som värsta dubbelmoraliska människan med tanke på att jag igår skrev det här arga inlägget. Och där skrev jag tydligt : "NEJ, jag vill inte vara med i din jävla tävling". Till mitt försvar, så var jag ledsen & arg för att personen
totalsket i mitt personliga blogginlägg och istället skickade reklam om hennes tävling mitt i allt ihop..

Anyways, den här tävlingen upptäckte jag själv, utan att någon skickat reklam. Så don't hate on me after this!



Jag har faktiskt följt Nattis blogg slaviskt ett bra tag nu, och blir alltid lika glad då jag ser att hon uppdaterat.
Hennes blogg handlar om stil/mode, och ger ofta bra shoppingtips, visar gärna upp senaste inköpen och som om
det inte vore nog så bär hon upp allt på ett galet snyggt sätt! Hon är en av mina favoritbloggar tbh.

Och den här tävlingen kunde jag bara inte missa. Jag menar, kolla på outfiten!!
Klicka på bilden för att komma till den grymma tävlingen.

Elin

sv: MHM, men den är iallafall fin, lol

2011-07-26 15:38:05
http://cherrybiotica.blogg.se/
catarina

sv. eller DEN outfiten du tävlar om! :o omg,

catarina

sv. haha äh va väl inge :D <3

Ema

oh, den lilla ryggsäcken skulle inte sitta helt fel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate