Q&A - Vem är jag? (Varning för långt inlägg)

2011-07-23 22:06:39 Allmänt


Svar; Haha, Oj.. Ja, vem är jag egentligen? Har alltid lika svårt att berätta om mig själv.
Men eftersom jag inte har någon beskrivning av mig på bloggen så...ska jag ge det ett försök:


Jag heter Lisette och är en typisk tonåring really. Bor i Skellefteå, en liten stad i
västerbotten och ska snart börja mitt tredje år på gymnasiet där jag studerar teater/musik!

Ska försöka göra det här så kort som möjligt : Jag gillar tvserier som the vampire diaries och glee
(min senaste besatthet).Och jag gillar att sjunga, det är det enda jag känner att jag kan egentligen.

Men sjunger mest då jag är hemma, & såklart på mina sånglektioner. Att stå i centrum är inget för mig,
jag drar mig oftast tillbaka och låter andra ta för sig. Dvs, jag är ganska blyg. Dock har jag inte alltid varit det,

Jag är en riktig djurvän och har haft katt i stort sett hela mitt liv. Man kan säga att jag inprincip gillar alla djur
förutom ormar, spindlar och insekter (om det nu räknas), men jag har alltid tyckt att kattdjur är speciella!

Hmm.. vad mer? Jag älskar kläder, skor, smink, smycken, accesoarer, rosa saker,
-allt som är tjejigt! Skulle göra allt för att få en walk in closet fylld med kläder i min stil, haha.

Då är ju frågan, vad är min stil? Well.. Jag kan inte säga att jag har någon direkt stil, har hamnat i en svacka
då jag bara klär mig i svart, grått och vitt. Men här är lite exempel på saker som jag gärna sett i min garderob :





Annars är jag väl som varje annan tonåring, dvs. Sitter vid datorn lite föööör mycket. Haha!
Och nej jag är inte medlem på magivarlden.se får väl kika in och se vad det är för något :D

Hoppas iallafall du fick svar på din fråga. Är det något mer ni undrar så är det bara att fråga! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate