Natural.

2011-07-09 13:30:27 Allmänt


Helt utan smink, utan tvättat hår, bara naturlig. Lol.. I'm going to regret this. Hur som helst, ser ni vad hemskt mitt hår är? har inte färgat det på typ... 6 månader? och nu är det skitljust högst upp och sen är resten brunt. Dags att göra något åt eländet snart!

Linnea "lirre" Holmbom

Jag tycker på nåt sätt att det var fint :D< 3

Johanna S

Oj råkade skicka en tom kommentar. Men iaf det jag ville säga var att jag tycker att du ska göra som jag och spara ut din riktiga hårfärg, det är mycket bekvämare än att behöva färga utväxten var och vartannan månad. OCH vi måste hitta på någonting när jag kommer tillbaka från Stockholm<3

2011-07-09 23:17:55
http://crazylizard.blogg.se/
Ida Maria

Sjukt fin som alltid! :) <3

2011-07-10 14:32:50
Martina

Du är också jättefin utan smink :)

2011-07-10 16:57:06
http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate