Sista januari!

2011-01-31 14:46:44 Allmänt
Stannade hemma från skolan idag, var nog lika bra då jag bara skulle smitta alla andra annars.
Har typ bara sett på tv hela dagen framtills nu. Men nu står det att vi inte har några kanaler kvar?

Så jag ringde och hörde med mamma om hon visste vad som var fel. Och tydligen så kommer vi få vara utan kanaler tills nästa måndag då reparatören kommer. Så nu har jag all tid åt att blogga!

Fick "besked" om hur det blir med matteprovet också,
och till min förvåning så får jag typ bestämma själv när jag vill göra det.

Jag har ju som sagt inte klarat matte A. Och därför ska jag ha gjort ett slutprov för att få G,
men då alla andra gjorde det så låg jag hemma sjuk. (Ni ser, jag är alltid sjuk..)

Så nu får jag en sista chans att visa att jag faktiskt kan om jag vill.
Vill bara ha ett G så att jag kan gå ut skolan nästa år,
sen skiter jag fullständigt i matten!

Alma

Sv: Klart att det är ett minus, men jag skrev "tänk positivt" :)

2011-01-31 19:43:27
http://almalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate