Lång dag på skolan.

2011-01-25 20:41:13 Allmänt
Kom alldeles nyss hem från skolan. Yep, ni läste rätt. Är helt slut!
Skolan hade som sagt öppet hus både idag så därför jobbade vi från 8.30 till 20.00!

Har haft huvudvärk hela dagen, men inte orkat göra något åt det.
Så först nu ska jag leta fram en alvedon eller ipren så jag kan sova inatt.

På torsdag får jag peningar. Oh happy day! $$$ (: Men blir ingen större shopping för det.
Har grejer att spara till. Men jag måste iallafall köpa lite nya hudprodukter.
Det är A och O för mig just nu. Vill kunna gå sminkfri utan att skämmas!

Hur mycket förlitar ni er på smink? Kan ni gå utan?

Ida Maria Vidmark

Sv: Tack <3 Men du är finare ;) <3

emma

KAN gå utan om jag måste men helst inte. lägger ändå inte ner mycket tid på att sminka mig, klarar mig med typ concealer+ögonbrynspenna om jag har bråttom. Dessutom är det ju kul att sminka sig haha :(

Linnea Holmbom

Jag har ju aldrig haft problem me hyn så har inga problem att gå utan, men har de ju helst för att jamen, visa min stil och attityd ;)

2011-01-25 23:27:41
http://itsjustfiction.blogg.se/
Ida Maria Vidmark

Jo jag går ofta utan nu för tiden, mest för att bespara huden.

Men helst går jag ju inte utan, speciellt inte nu som min hud ser ut! :(



Har dock fixat nya saker jag ska prova och se om ansiktet blir lite bättre! :)

Linn

Sv: Tack så mycket! :)

2011-01-26 19:14:44
http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate