Det här med immunförsvaret...

2011-01-29 19:49:16 Allmänt
Känns tråkigt att sitta hemma med förkylning en lördag, men får väl göra det bästa utav situationen.

Började se I rymden finns inga känslor tidigare idag, så ska nog se klart den.
Sen ska jag koka upp en hel del vatten så jag kan dricka massor av te! ♥

Jag hoppas för allt i världen att det här är en kortvarig förkylning..

Borde nog börja bygga upp mitt immunförsvar på något jävla sätt.
Motion är väl först och främst något jag behöver.

Men jag vet inte var jag ska börja...


Anonym

cykla

2011-01-29 20:02:59
Linnea Holmbom

Jag har varit sjuk sen typ, nån gång strax innan nyårs :(!



Suger verkligen.. Men det är ju nån influensa som går.. Krya på dig!

2011-01-30 01:37:16
http://itsjustfiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate