So very sorry

2011-12-18 15:40:28 Allmänt
Min uppdatering är sämre än sämst. Men jag orkar nästan aldrig blogga längre.. Det suger! Men det är ju som sagt väldigt mycket i skolan just nu, ska bli skönt med lov snart. Vet inte ens om det är någon som faktiskt läser min blogg on a daily basis, men till er som gör det så lovar jag er att försöka bli bättre på att blogga. Det kan bli ett utav mina nyårslöften!

Hur som helst så tillbringades gårdagen hos Alma då vi hade vår årliga lilla julafton med tjejerna, vi åt julmat, såg på kalle anka, bytte julklappar och hade allmänt trevligt. Det har blivit som en tradition för oss, och har pågått i 4-5 år nu. Sjukt! Men tack tjejer för en bra kväll! ♥

Blopparna - Alexandra

Kämpa på med skolan! Lycka till :)

2011-12-19 17:22:55
http://blopparna.blogg.se/
neli

hoppas du haft en fin dag tjejen =)

2011-12-19 20:50:55
http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate