Det här med att klä sig

2011-12-21 22:28:35 Allmänt
Jag har totalt tappat intresset för mode. Eller nä... surfar fortfarande runt på flera olika sidor och önskar att jag hade pengar nog för att kunna köpa upp alla kläder från t.ex nastygal.com eller romwe.com, men alla mina pengar går till annat nu för tiden. Och min garderob, den är full utav svarta t-shirts, svarta jeans, typ 5 par jeans som jag vuxit ur, nån grå hoodtröja osv osv. JAG VILL INTE SE UT SÅHÄR. PUNKT. Jag ska se till att ha på mig kläder jag gillar och som jag trivs i, för det här är inte jag. Jag trivs inte i att klä mig endast i svartvitt och i stora hoodies, nä.. this got to end. Jag måste bara hitta orken till att bry mig!

Hoppas jag får mycket pengar i julklapp. Då slänger jag ut det jag har, och påbörjar en ny garderob. En garderob som är mer jag.

Såhär ser en typisk Lisette-outfit ut en vanlig skoldag. Hur tråkig som helst...

marcheline

det suger när ens budget inte räcker till...

2011-12-23 16:25:33
http://xomarcheline.blogg.se/
Anonym

snyyggtt

2012-01-08 00:53:26
http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate