Snart är jag på väg

2011-08-05 16:25:56 Allmänt
Har just packat klart mina väskor, & sitter just nu och laddar in lite ny musik i en mp3 som sett sina bästa år.
Om lite mer än en och en halv timme så sitter jag på bussen mot bastuträsk, och därifrån tar jag tåget till halmstad.

Som jag redan sagt så kommer jag att ha internet på tåget vilket är awesome. Har aldrig haft det förut,
så kommer med säkerhet blogga massor under kvällen/natten. Men har också flera filmer jag ska se :)

Hade såklart varit roligare om jag åkt med någon, men på hemvägen så åker jag ju iallafall med Sebbe,
dock ska han ju köra hela vägen, men då har man iaf sällskap & någon att prata med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate