Hemkommen från the partey

2011-08-27 00:00:49 Allmänt
Fått klagomål om att jag uppdaterar för dåligt, (se där!).  Så här är mitt försök till ett inlägg!

Problemet är bara det att jag inte direkt har något roligt att skriva om, mitt liv är inte så intressant.
Går i skolan hela dagarna, och sen kanske jag träffar Sebbe lite & sen sover jag. Fun huh?

Hur som helst så kom jag och älskling just hem från Ida och Oscar. Oscar fyllde år igår,
så vi och några andra trängdes i deras lägenhet och firade honom. Var riktigt kul!

På tal om födelsedagar så fyller faktiskt Sebbe år om sisådär... 1 minut.
Då slår klockan över till 12, haha. Så alltså den 27e för att vara tydlig.

Så imorgon blir det att fira honom & troligtvis gå ut och äta middag på stan sen, blir nog super!


Johanna

Sv; Hihi den var god med! ^^

Grattis till Sebbe också!

2011-08-28 00:42:16
http://hoshihanako.blogg.se/
Johanna S

Grattis till Säbbä!

2011-08-28 12:36:53
http://crazylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate