Är med och tävlar om en goodiebag

2011-08-04 22:06:41 Allmänt


Kände mig nästan tvungen att delta i den här tävlingen hos Jylice & Fanny när jag såg priset. Holey moley!
Älskar bikinin, linnena,den grymma skinnjackan, jeansen, allt. Jag skulle verkligen behöva lite nytt i min garderob,
som just nu mest bara består av basplagg & annat tråkigt. Soo, I'm crossing my fingers!

Vill ni också tävla? Klicka då här!

catarina

haha kan inte vi båda vinna en varsin sån där gooddiebag vaaa? =(



sv. aw så synd!

Elin

sv: Nej det har jag inte :(:(

Jag borde verkligen, verkligen skaffa det. Men jag har fan svårt för att lära mig nya sidor osv. har alltid kört dom jag är på nu lixom HAHAHA tog aslång tid innan jag fattade facebook lixom va? Jag är kärring typ

2011-08-04 23:50:36
http://cherrybiotica.blogg.se/
linnea

sv: JAAA eller hur är den! den godaste fanta. tänkte att det kunde va skit gott som isglass haha!

2011-08-05 15:31:44
http://ilivemylifeblack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate