3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

2011-08-28 21:11:18 Allmänt
Jag hade totalt glömt bort den här sminkutmaningen, fy skäms..Haha, men nu är jag igång igen!

Oftast då jag ska på fest eller bara ska på bio med tjejkompisarna så brukar jag köra på en snygg sotning.

Brukar bara lägga lite svart eller mörkbrun skugga runt dagens ögonsminkning,
följ bara ögonglobens konturer och lägg på lite svart eyeliner. Done!



Till det kör jag oftast på knallröda eller naturella läppar.


catarina

sv. hahahaha wtf tänkte du på MIG?! fan vad söt du är hahaha :D man har visst lämnat ett litet avtryck hos vissa personer, hahah x)

DAISY

Det förstår jag! :)



Åh så snyggt du sminkar dig!

2011-08-29 20:50:14
http://daisykewk.blogg.se/
catarina

sv. i know!! :D haha ne skoja.

alexandra

Åhh tack:* Och fin du är!

2011-08-31 17:58:36
http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate