Svar på tal.

2011-04-09 00:17:15 Allmänt


Svar: Tack! :) Men jag har börjat bli så less..
och som alla andra så vill jag ha förändring då och då!

Jag återgår säkert till mörkt någon gång, men just nu vill jag prova något nytt!

Man vet inte vad man trivs bäst i förrän man testat.  Sen har jag har inte tänkt bli blond
(vilseledde er kanske efter jag lagt ut bilder på slingmedel och blond färg)

Jag ska bara göra det lite ljusare. Blir att slinga någon gång ,
och sen lägga i en askig färg för att få bort det mesta gula!

Annie

SV: jag blev så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA chockad!! typ allt jisses

hallå är claus en själ då? eller??

2011-04-09 00:44:25
http://anniebrandelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate