Söndags tankar.

2011-04-03 14:39:36 Allmänt


Jag har insett hur mycket onyttigt jag ätit det senaste. Jag vill börja äta nyttigt,
börja träna och gå ner de extra kilona som hamnat på min mage.

Men vart börjar jag? Och hur ska jag träna? Gym är så otroligt dyrt,
och att träna ensam är det sista jag vill göra. Men några saker jag ska försöka göra är :

1. Börja dricka 2 glas vatten varje morgon och varje kväll

2. Sluta upp med coca cola och godis och köra på frukt istället.

3. Cykla eller gå till ställen jag annars får skjuts till (beroende på vart)

sofia

sv: du är jättefin <3 jag whinar minst lika mycket :( jo samma här. just nu är det väl de bättre dagarna typ!

2011-04-03 17:41:25
http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate