Självkänsla.

2010-09-09 17:44:14 Allmänt
Ge mig :

- Fin hy.
- Snyggt långt hår
- Ett G i matten
- Någon att träffa i helgen


- Självkänsla!


Ingen vill träffa någon som hatar sig själv,
Det har jag kommit på. Men hur kan man lära sig själv att man är okej ,
då man spenderat de senaste 3 åren med att känna sig som skräp? ...

Edit. Fick tips om boken "självkänsla nu" av en klasskompis.
Funderar på att kika in på skolbiblioteket imorgon och se om den finns där!


Elin

sv: Hon e så jävla snygg! O__O

2010-09-09 19:32:42
http://glamoroussky.blogg.se/
Anonym

åh jag vet hur det känns, ett tag kollade jag inte ens mig i spegeln och hittade inget jag gillade med mig själv. men håller på att jobba mig uppåt :) önskar din all lycka! (haha vuxet) :D(L)

2010-09-10 21:10:05
Jessica

Vet precis hur det känns. Har samma känslor & tankar om mig själv!

Men du ska veta att du har absolut ingen anledning till att tänka så om dig, du var nämligen jättesöt:)!

2010-09-10 23:37:32
http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate