No pics?..

2010-09-11 11:19:32 Allmänt
Hmm.. ni kanske har undrat varför jag nästan inte har lagt ut några egna bilder det senaste?

Efter jag fick tillbaka min kamera från lagningen så hittade jag inte min laddare,
och den är fortfarande försvunnen. Så nu går min kamera inte att starta!

Jag ska leta lite till, annars får jag väl köpa en ny.
Vart man nu gör det..



tumblr

Dixi Wonderland

Svar: Jaa det är verkligen synd att folk slänger ut spydiga kommentarer hejvilt när de aldrig skulle hända irl. Komplimanger gör ju så mycket mer och kan få en person att le hela dagen! Tyvärr förstår inte alla detta och oftast handlar de om avundsjuka faktiskt även om personen i fråga inte vill erkänna de ;(

2010-09-11 11:40:47
http://dixiwonderland.com/
Säbbe

Har sett affärer köra typ "deal" priser på sånna USB laddare lite då och då.. så kolla tidningen å åk å köp en =)<3

2010-09-12 02:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate