Dags för "lite" läsning!

2010-09-26 11:57:36 Allmänt


Random egobild på mig i ett omklädningsrum, tjusigt!

Gårkvällen blev ändå ganska nice då jag äntligen fick tag i både Alma & Johanna.
Såg lite på tv och umgicks, slapp iallafall vara ensam även fast vi inte gjorde särskilt mycket.

Idag söndag blir det mestadels att läsa skallen av mig.
Ska ha läst ut en bok till på tisdag, och då ska jag även ha gjort en bokrecension.
Inte alls så roligt då jag har mer än halva boken kvar :/

Sen ska jag försöka hinna med lite tid för mig själv också,
ta en lång dusch, göra en ansiktsmask och koppla av.
Känns som en bra belöning :}

Linnea Holmbom

Har samma läxa, i engelska x) Inte okej.. Men lycka tilL! :D

2010-09-26 19:11:01
http://linneaxholmbom.blogg.se/
esther

åh, de är så skönt å ha sånt litet minispa :)

hihi söt btw, måste bara säga att den hårfärgen är så himla fin på dej!

2010-09-27 00:23:35
http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate