JAG VANN!!!

2010-10-29 08:34:11 Allmänt
Jag har nu vunnit en till bloggtävling , denna gång hos Killercolours är hur jävla glad som helst.
För den här gången vann jag britneys nyaste parfym med hjälp av mitt svar på frågan "Hur ser din framtid ut?"

Såhär skrev jag : Min framtid hoppas jag blir ljus. Att jag på något sätt kan se att jag  duger som jag är, för just nu har jag enormt dåligt självförtroende och  självkänsla. Jag vill kunna se på mig själv och tycka att jag är vacker  precis som jag är!

Jag kommer att ha kvar min underbara pojkvän, som just nu bor 127 mil  ifrån mig. Jag kommer inte längre känna mig ensam om nätterna då han  kommer att ha flyttat hit för att starta ett liv med mig!


Jenny

GRATZOOOR :D:D:D

2010-10-29 09:17:07
http://yorokobinouta.blogg.se/
Ida Maria

WOHOO ! :D:D <3

2010-10-29 13:18:41
http://justme93.bloggagratis.se
Sebbe

Grattis älskling :)<3

2010-10-29 14:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate