This is all pointless.

2010-11-07 20:40:41 Allmänt
Kan någon förklara varför allt helt plötsligt känns meningslöst?..
Orkar inte skolan, att ingen hör av sig , att sebbe bor i halmstad, orkar inte!

Nej, jag tror jag behöver sömn. Blir en tidig kväll ikväll, skola imorgon ju.
Inget jag ser fram emot. Särskilt eftersom jag lär få gå runt själv hela dagen, yay.

Tror att det är kvällsdepressionen som talar, inte okej.
Ska ringa älskling nu, han borde kunna muntra upp mig.

Sen går jag och lägger mig!



Natti natti!

Sebbe

aww älskling<3 försök se allt positivt bara..

Hoppas jag muntrade upp dej lite iaf :)

Saknar dej sjukt mycket!<3

2010-11-07 22:07:03
sofia

känner också som du, tpl helt enkelt haha :)

känner att jag är den som får ringa och dona, ingen hör av sig .. jaja, kram! :D

2010-11-07 23:07:56
BECKA

aaaw, I love you <3



sv: Hihi ja! tyckte dom var fina :D <3

2010-11-08 12:40:14
http://beckaas.se
Johanna S

förlåt att jag inte ringt eller smsat eller nåt<3

men jag har på riktigt inte haft tid :'(

Sen tror jag att jag har lyckats få halsfluss eller nåt. Jag kan inte prata och det känns som jag har ett stort öppet sår i halsen<3

Det kanske inte är en bra ursäkt eller en ursäkt alls men jag är verkligen ledsen<3<3<3

2010-11-08 15:46:47
Sandra D

Jag är ledsen att jag är dålig på att höra av mig <3 ska absolut bli bättre :**** För du är underbar och jag vill absolut inte att du ska känna att allt är meningslöst!

2010-11-08 21:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate