Alone a saturday night.

2010-11-27 17:30:42 Allmänt
Jag klarar verkligen inte av att vara ensam, jag får panik, blir rastlös.
Kan inte göra någonting själv. Kan inte se film, kan inte gå på stan själv, inget!

Jag är verkligen beroende av andra. Jag behöver alltid sällskap.

Men det vore kul om någon kunde höra av sig till mig någon gång,
så att jag slipper känna mig ensam hela tiden, how about that?

Önskar bara det fanns någon som var som mig,
då kanske vi kunde göra varandra sällskap.

Äh.

sofia

kan inte förklara hur mycket jag känner igen mig i dig.

kan bara inte det haha .. vet precis hur du känner. man blir så jääkla trött på att man ska vara den som ska styra och ställa.

:( <3

2010-11-27 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate