What to wear?!

2010-05-18 07:23:30 Allmänt

{ bild från i lördags }

Om mindre än en halvtimme ska jag börja cykla till skolan,
men sitter fortfarande och funderar på kläder till idag.

Vet ju inte hur varmt det blir senare?
Blev ju tvärvarmt igår.

Hmm.. tror nog att jag bara tar ett par jeans & ett linne.
I värsta fall får jag väl byta till typ shorts eller något sen <:

Har sångläxa till idag som jag inte kan.
Den är sämst, HAHA!

Anyways, nu ska jag kila.
Ha det bra allithopa & GRATTIS till Anna som fyller år idag!


johanna

usch. jag vet hur de känns å vela mellan olika klädval :o

man borde planera bättre på kvällen känner jag!

fast då är de ju svårt att förutse vädret :')

svårt val dedär. hoppas de löste sig!! hehe

2010-05-18 08:43:20
http://knownasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate