Statistic say; YOU SUCK.

2010-05-22 16:14:40 Allmänt
Vad händer med statistiken? Den ligger jävulskt lågt,
och samma med kommentarerna. Hmm..

Har lika många som följer min blogg med bloglovin som förut,
jag skriver så fort jag kan & försöker komma på bra saker att skriva om.

Kanske det inte räcker till ibland.
Men men, man kan inte få allt!

Hoppas på att träffa någon ikväll.
Bara att höra av er!

-

 

photo; me


Carro

Men det är för att det är sommar och inte lika många sitter vid datorn lika mycket. Samma sak händer med min statistik :) Det enda man kan göra är att försöka värva nya läsare :D



Kram <3

2010-05-23 12:42:47
http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate