Pepp på livet.

2010-05-31 21:48:28 Allmänt
Ja, allt känns verkligen superduperbra. Vår sista föreställning var bäst,
plus att det börjar närma sig sommarlov vilket betyder ;
stadsfesten, trästocks, sol, bad & vänner. AWESOME!

Stod och snackade med Jessica, Alma & Johanna efteråt.
Har inte skrattat så mycket på länge faktiskt,
bara en massa slams & töntigheter, me like.

Så, jag vill tacka alla som bjuder på skratt & glädje,
ni är guld värda!

-

Nu ska jag tvätta bort det här äckliga sminket,
och även borsta av mig den här karaktären.
Går tillbaka till mitt vanliga störda jag! (;


esther

gud vilken söt bild :D

2010-06-01 19:21:21
http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate