I'm out of here

2010-05-02 18:26:06 Allmänt
Okej.. så jag hann inte riktigt med allt som jag skrev i morse.
Men jag har åtminstone sett 40 min av Harry Potter filmen,
den är ju så jävulskt lång.

Var också tvungen att springa iväg och se när min lillasyster spelade fotboll en stund :c
(I hate soccer </3 )

Men segat har jag gjort, a lot!
& hunnit med att ta bort mitt fula bortskrapade nagellack.

Jag har riktigt dåligt om snygga lack här hemma,
så kanske ska köpa in några snygga färger snart.
Korall eller mintfärgat skulle vara skitsnyggt till sommaren!

Nu sitter jag och bränner ut "He's just not that into you"
som jag & tjejerna ska se ikväll. AWESOME!

Håller även på att ladda ner "the perfect storm" som Ida tipsade mig om.
Den verkar också bra faktiskt! c:

Hoppas ni haft en bra söndag .. ♥

/Over and out!


esther

ja de tycker ja faktist, jag är inte så duktig på kameror och så, men även ja som inte är bra får riktigt snygga bilder :D

och älskar din blogg btw :*

2010-05-02 20:31:06
http://hejesther.blogg.se/
line

re: tack :D

Emma

sv: haha, vi har dock väntat rätt länge här vi med!

2010-05-02 22:36:51
http://myscenario.blogg.se/
esther

haha ja är sämst på foton, men lyckas väl ibland!

och ja asså tycker du skriver typ bra, man vill typ läsa, och jättefina bilder du lägger upp, superbra inspiration :D

2010-05-02 22:49:47
http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate