I miss the old good days..

2010-05-08 17:55:51 Allmänt

Idag har det varit ovanligt varmt för att vara norrland.
Jag kunde t.o.m gå ute i tunna stumpbyxor utan att frysa : D

Förövrigt så har jag varit med Alma idag, awesome.
Vi cyklade en snabbis till ica & köpte oss varsinn glass.
Det fick bli en 88:an, min 3:e i år faktiskt!

Nu sitter jag och sjunger på lejonkungen låtar,
vet inte varför jag fått dem på hjärnan tbh.
Var jättelänge sen jag såg den filmen!

Kanske dax att se den snart igen?
Lejonkungen är ju trots allt en av mina favorit-disneyfilmer.
Även fast jag alltid börjar gråta då Simbas pappa dör >:

Oh, just det.. jag har nyligen sett disneys nya & sista tecknade film.
Orginaltiteln är "the princess and the frog".

När jag såg på den så kändes det som att man vore liten igen,
jag kände igen stuket som de var tecknade på
& ingen animering i sikte. Puh!

Är det bara jag som saknar de riktiga barnprogrammen/filmerna?
Då tecknat var det enda som man kunde tänka sig.

Jag tycker att de animerade barnprogrammen som går nu,
inte har någon direkt mening eller något budskap at all.

Jag trodde att det var det som programmen var till för?

Bunny

Åh, GRYMT snygg header! :D

2010-05-08 20:15:18
http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate