Fint återbesök

2010-05-05 21:44:14 Allmänt
Jag kom alldeles nyss hem från min gamla skola,
min lillasysters klass & de andra sjuorna hade en show.
En likadan show som min klass hade i sjuan :>

Känns som nyss det var jag som stod där uppe,
minns exakt vilka låtar & vilka stämmor vi hade. Haha!
Shit vad snabbt tiden går när man tänker efter..
till hösten börjar jag fan 2:an på gymnasiet.
Hur sjukt är inte det? :O

Ibland saknar jag att få vara sådär liten,
man hade inga skyldigheter, ingenting.
Man bara.. var.

Men på ett sätt känns det bra att bli äldre,
trots alla skyldigheter så längtar jag till dagen jag fyller 18!
Jag vet, jag vet.. det är mer än 1 & ett halvt år kvar.
Men längta får man väl göra?

Oj, det här blev långt.

Jag säger bara :
Congratulations till er som läste allt! ;)



Sista bilden på hela 9B innan vi splittrades för gymnasiet.
Miss it!

johanna

sv: tack! både kavajen & klänningen är från topshop faktiskt! :)

2010-05-05 22:00:31
http://knownasme.blogg.se/
Jenny

Ja själv så har man sitt sista sommarlov detta året. :( 3an snart och bli vuxen..

Dock blir jag 18 om bara 2 månader ;p

2010-05-05 22:41:09
http://eroded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate