Farmor + smörgåstårta = nomnom!

2010-05-17 21:49:47 Allmänt

photo; tumblr

Här sitter man och kämpar för att kunna andas genom näsan.
HAHA, vad hemskt det lät :(

Ikväll har jag varit hos farmor som fyller år idag,
vi gav henne ett halsband & en fin sjal som hon verkade uppskatta.
Fick även i mig två bitar smörgåstårta, yummie.

Finns det någon som har en mormor/farmor som INTE kan göra god mat?
Det känns verkligen som att alla äldre är grymma på sånt (;

Hur som helst så ska jag snart lägga mig och plugga lite,
efter det blir det pangboom i säng. Måste verkligen sova!

Hoppas ni haft en bra måndag,
säger natti natti för ikväll!

Sleep tight sweeties.. ♥

Linnea

sv: tack! :)<3

hur gick det på eran loppis? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate