DON'T FORGET!

2010-05-24 16:40:09 Allmänt

GLÖM INTE :
Fråga mig någonting i det vita fältet till höger i menyn -->
Jag vill ha någonting att svara på när jag är uttråkad, HAHA!

-

Ska alldeles strax ta en lång skön dusch & sen blir det plugg.
Har svenska-prov imorgon om de grekiska gudarna osv.
Problemet är bara att jag glömt papperet i skåpet!

Jag ska iallafall göra mitt bästa genom att leta på wikipedia,
sen får vi helt enkelt se hur det går imorgonbitti.



photo; me

Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Det var så lite :) Önskar jag förstod mig på det här med design.. jag har haft samma i ett år nu och den har jag inte ens gjort själv :D haha

2010-05-24 17:03:16
http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate