Dålig bloggning

2010-05-07 15:46:15 Allmänt


HAHA. Ni märker att jag gillar att överredigera bilder va?
Allt smink, ögonfärgen + piercingen är gjort i photoshop.
(nej, jag var inte noga då jag gjorde den!)

-

Ohboy.. min statistik gick från högst till lägst på en dag.
Jag har bara mig själv att döma!

De senaste dagarna har jag inte bloggat mycket alls,
och jag tror det beror på att jag inte har mycket att skriva atm.

Men jag lovar att försöka bättra mig!


Kom just hem från skolan iallafall,
dagen har varit helt okej faktiskt.

Det vill säga : inte överdrivet jobbig!


Ikväll blir det som sagt filmkväll med pizza.

Pappa bjuder =awesome!
Frågan är bara vad jag ska välja..

Pizza eller pasta?!

Jenny

Looking cute tho ;D

Pasta är ju nomnom, men det är fredag :o

2010-05-07 16:38:22
http://eroded.blogg.se/
esther

OFTA de är ps????

hahah hur fan gör man sånt? :C

2010-05-08 22:00:38
http://hejesther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate