Våffeldagen

2010-03-25 17:45:49 Allmänt

Alla verkar skriva att det är Våffeldagen idag, så jag hänger väl på.
Åt just klart, gissa vad vi åt? Våfflor. What a surprise!

Nä, men jag förstår helt ärligt inte varför just våfflorna fick en egen dag.
Vet ni det? Haha, skulle vara roligt att få veta.

Ska till pappa ikväll så jag ska skynda mig att packa en väska.
Han bor ju trots allt bara 1 kvarter bort,
så glömmer jag något hos mamma så är det inte någon katastrof.

Imorgon fyller min mamma år,
problemet är bara...jag har ingen present (!!!)
Gick på stan efter skolan, men jag kunde verkligen inte hitta ett skit.

Jag sitter också och klurar på om jag ska göra en ny design eller inte. Vad tycker ni om det?
Vill ha en lite enklare design som fortfarande är snygg.

Opsi, klockan springer iväg.
Måste packa!

Vi hörs när vi hörs.


mia

re: de rundade kanterna + texten ovanpå har hon gjort i photoshop (eller liknande program). om du högerklickar på headern så ska det gå att kolla på bara den, och då ser man att allt det bara är en bild. jättelätt att fixa :)

2010-03-25 20:05:26
http://keeponrunning.blogg.se/
mia

re: hm, vad är det som inte funkar? :/ bakgrunden på själva bilden/headern måste vara transparent, men det visste du kanske? om du vill så kan jag hjälpa dig & testa att göra en header som du vill ha den?

2010-03-25 20:16:53
http://keeponrunning.blogg.se/
line

re: tack va :D

CAROLINE ANETTE ♥

förlåt för sent svar, men jag har inte haft någon ork att blogga knappt senaste dagarna, så då har kommentarerna hamnat efter lite, men nu så! ;)



- jadå jag mår helt okej :]

firar 9 månader med pojken så försöker hålla mig glad iaf, haha.

2010-03-25 20:25:23
http://carolineanette.blogg.se/
mia

re: släng iväg ett mejl & berätta vad du vill ha, så kan jag försöka ordna det! :)

2010-03-25 20:40:58
http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate