Top model 13

2010-03-29 21:49:28 Allmänt

20.00
så bänkade jag mig framför tv:n med en skål chips och slog på 3:an.
Jag älskar konceptet att bara tjejer under 1.70 får vara med och tävla denna gång.

Alla längre modeller har fått chansen flera gånger,
Men nu är det upp till de korta att visa att de minsann också kan!

Jag som själv är 1.58 önskar att jag vore längre vissa gånger.
Okej... hela tiden.

Men jag gillar att vara kort också,
vi kan ha högklackat utan att se ut som vandrande höghus <:
& I looove high heels.

När jag ändå pratar om skor,
kolla in de här skönheterna.

Visserligen har dom ingen klack så att man blir 1.70 lång,
men de är såpass snygga så man klarar sig utan!

Båda från Have2Have! ♥

otextat

och vi som är långa önskar att vi vore korta.. :) ibland iaf!

2010-03-29 21:53:22
http://otextat.blogg.se/
Sandra Nordin

Ballerinorna var riktigt snygga!

2010-04-01 21:27:56
http://www.sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate