Sunshine

2010-03-12 12:00:06 Allmänt
O M G !

Äntligen så skiner solen,
man blir alldeles pirrig och glad bara av att se det.

Jag kanske drar till kyrkobacken och åker madrass med tjejerna sen,
får se.. jag följer nog bara med och ser på.
Orkar inte springa upp och ner bara för att åka ner för en backe D:
men isåfall så får det bli efter jag ätit något.

Hoppas solen skiner lite extra idag så snön förvsinner.
Det är ju trots allt sommarlov om nästan exakt 3 månader,
Visst känns det bara konstigt?.. Då ska det liksom vara varmt och all snö ska vara borta.
Yikes, Jag längtar!

Nej, nu ska jag hoppa upp ur sängen och ta mig något att äta.

Ha en superbra fredag!


t a k a i ♥

svar:

du är fin <3

2010-03-12 14:13:45
http://takai.blogg.se/
jenny

tackar

2010-03-12 15:36:34
http://jennysv.blogg.se/
Linnea

känns riktigt bra att solen äntligen är här och värmer :O :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate