Morning!

2010-03-18 09:11:06 Allmänt

Jag var så trött imorse att jag till och med glömde att duscha. Usch :C
Jag får klara mig tills jag kommer hem, vilket inte dröjer länge.
Vi slutar som sagt tidigt vilket känns helt underbart
med tanke på alla skoluppgifter som måste göras.

Jag hade hoppats på sol när jag steg ut genom ytterdörren,
men det var dimmigt och tråkigt.
Come on, när kommer våren till norrland egentligen?

Jag vill kunna använda mina nyköpta highheels ju,
och nu när det börjar bli is igen så blir det lite svårt.

Äsch, nu ska jag snart börja min första lektion.
Sen blir det att bli utskälld på matten också,
Ligger efter som bara den. Får ta igen det ikväll!

Har även prov i svenska, om typ "dem, de & det"
Jag brukade vara bra på det en gång i tiden.
Men nu har jag typ glömt allt.
Hoppas det går bra bara!

Hoppas ni får en bra dag iallafall ^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate