Matte + Lissie = ?!?!

2010-03-31 23:10:42 Allmänt
Sitter och förstå dessa konstiga mattetal.
Jag är verkligen inte född för att kunna sånt här,
Jag menar....

Vinkel A + Vinkel B = 141
Vad är vinkel C?

Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre.
Vad ska jag ha nytta av detta för?
Jag nöjer mig om jag kan plus och minus,
möjligtvis delat med och gånger också.

Nej, jag orkar inte skriva ut deras rätta namn (subtrahera & blablabla)

Just nu vill jag inte sitta med matteboken.
Just nu vill jag sova i min säng och slippa tänka på provet imorgon.

Vet ni vad?
Jag tänker inte ha det. Jag tänker inte sitta där,
och försöka med något jag VET att jag inte kan.

Läraren får säga vad hon vill,
jag har inte fått den hjälp jag vill ha.
Jag har inte fått den TID jag vill ha.

Jag trodde stöd-gruppen var till för att få stöd?
Eller har jag missuppfattat det hela?

Arg arg arg.

Imorgon går jag upp i takt med solen..
kanske sker det ett mirakel eller whatever.
Kanske får jag en sån kick av solen att jag faktiskt klarar provet?

HAHA!

Som det ser ut nu så är jag inte ens nära ett G!


Jag skiter i matten och lyssnar på Lydia istället.
Den här låten är underbar!

Gonatt! ♥


alice

SV: Haha joodå har varit helt besatt av dom!!

Har sett dom live två gånger och har deras autografet och allt ;)

2010-03-31 23:29:06
http://aliceli.blogg.se/
Feranna

vilken C 39 grader! haha va bara tvungen xD om d nu är en triangel!

2010-04-03 19:23:18
http://feranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate