Look who's here!

2010-03-27 13:17:50 Allmänt
Åh jo, jag överlevde skräckfilmerna, även om jag for hem mitt i den sista.
Vi såg 3 filmer totalt, men minns inte vad den tredje hette.
Även om det var den jag tyckte var äckligast!

De andra 2 hette "House of voices" & "Haunted forest".
Haunted forest var i stil med The grudge, men inte alls lika läskig enligt mig.
Hon hade det där långa svarta håret och stora mörka ögonen,
som många kopplar ihop med just den filmen <:

Klockan är 13:15 och jag sitter fortfarande i min morgonrock, hihi.
Den är faktiskt rätt mysig, rosa är den också!

Nej, nu ska jag nog försöka dra mig ifrån datan och fixa mig lite.

Heyho!


Alexandra

sv; tack så jätte mycket! <3 Jätte kul att höra :)

2010-03-27 14:08:01
http://isepona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate