Alltså...

2010-03-17 22:23:29 Allmänt
Vad är det mig och lägga saker åt sidan hela tiden?

Mina läxor samlas på högar, och nu känns det bara sjukt jobbigt att behöva göra allt på en gång.

Jag som skulle försöka med mitt tal/berättelse nu direkt då jag kom hem,
Icket sa nicket.
Istället har jag gjort ; Ingenting!

Åh, vad irriterad jag blir.

Som tur var så slutar jag tidigt imorgonbitti,
redan 11:55.
Vilket innebär att jag har hela morgondagen på mig att plugga järnet.
Ska seriöst gå och sätta mig i köket & jobba bara så jag slipper se datorn.
Jag blir alltid frestad att "bara kolla bloggen..blablabla" ._.

Nej, nu måste jag ta mig i nackskinnet och inse fakta :
Får jag ig så är det kört!

Nu ska jag sova lite så jag är redo att gå upp vid 6 imorgon.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate