Sex and the city 2!

2010-06-05 00:29:05 Allmänt


Kom alldeles nyss hem från en awesome kväll på bion.
Jag hade inte alls höga förväntningar, men filmen visade sig vara väldigt bra.
Vet inte vad riktigt jag kan säga, den var roligare och bättre än jag trodde!
Speciellt efter vad jag hört andra säga om den..

Minus att den var för lång & att jag saknade mer shopping & mode.
Annars var den en riktigt bra film som alla tjejer borde se,
( och killar?.. ingen diskriminering här inte)

Betyg: 4/5

johanna

sv: hahha tack!

du har ju också de :D

skjortan är helt lovely!

finns på modekungen (((:



oh. måste se den då!

2010-06-05 00:48:17
http://knownasme.blogg.se/
Zoe

sv: Aa, precis. Man ska alltid vara sig själv. Det är jag, därför finner jag det svårt om man ska skriva det andra vill se. iloveyou

Malin

Håller med dig, bra film! Fattar inte varför alla kritiker kallat den fiasko.

2010-06-05 21:14:24
http://malinbs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate