Inte så pepp..

2010-06-09 23:28:29 Allmänt
Av någon anledning känns det inte så roligt längre,
Det är kanske på grund av mitt katastrofalt stökiga rum?
Det ligger saker överallt och då har jag ändå plockat bort alla kläder från golvet.

Hur som helst så har jag haft roligt ikväll & idag.
Var som sagt på klassfest där vi lagade tacos tillsammans, spelade kubb,
blev biten av myggor och tog hand om Albin ( HAHA, förlåt )

Då de andra drog vidare till en annan fest så stack jag.
Så länge det är folk jag känner så är det "okej" med drickandet som pågår runt omkring.
Men ska total strangers som dessutom druckit vara runt mig, så stannar jag hellre hemma.

MEN, nu är det sommarlov & troligen så kommer älskling hit redan på fredag.
Så den här negativa inställningen jag har nu lär vara som bortblåst då.
Har inte träffat honom sen i påsk så jag lär vara lycklig , I miss him so! ♥

Btw, som skolavslutningspresent så fick jag 500 kr av mamma,
SUPERHAPPYFACE på det! :)



Bild från klassfesten. Mat i massor!

johanna

sv: åh, nej de har jag inte )):

eller jag är ledig imorgon, sen slutar jag på fredag!

men de känns rätt bra ändå :) hahha. avis på dig dock!

<3

2010-06-09 23:40:45
http://knownasme.blogg.se/
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

nice blogg ju!!! här ska jag klicka in igen! gott med tacos! va suuugen jag blev!

2010-06-10 07:11:49
http://mandyego.blogg.se/
your dream closet

vad kul med skolavslutning :)

2010-06-10 10:38:32
http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate