GE MIG ETT RIKTIGT SOMMARLOV!

2010-06-29 19:43:59 Allmänt


p1; vacker blå himmel & sol     p2; jon som steker i solen

Visst är det kul på mitt sommarjobb och sådär, härliga människor har man fått lära känna också.
Men jag kan inte hjälpa att sakna att vakna upp vid 12 tiden & inte ha ett dugg att göra.

Jag kommer nästintill inte få ha några sådana dagar på hela sommaren i år.
Den 16 juli drar jag till Stockholm en vecka och den 1 augusti åker jag ner till älsklingen.
Så det är bara några dagar emellan det att jag slutat jobba & Stockholm.
Samma sak emellan stockholm & då jag åker till Sebastian!

Längtar ni lika mycket efter lediga dagar som jag gör?..

johanna

jag längtar faktiskt tillbaka till mitt sommarjobb!

inte domdär elaka småbarnen, men till sällskapet :)

de blir lite ensamt i en stuga ute vid havet utan tv å dator!

tur jag får komma hem imorgon! :))) hehe

2010-06-30 16:00:10
http://knownasme.blogg.se/
your dream closet

vill me dha sommarlov men d ekomme rjag tyvärr ldrig mer ha:P

2010-06-30 17:40:09
http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate