Don't lose yourself in a world made of monsters

2010-06-03 17:26:12 Allmänt
Jag är så sjukt besviken på mig själv. Dock hade jag hade inte förväntat mig något annat,
men jag hade mått mycket bättre om jag bara lyckats få ett jävla G i Matte A.

Jag kommer att behöva gå om A-kursen nästa år,
dessutom få skippa Matte B-kursen och istället gå "kultur historia".

Finns inte så mycket mer att säga,
förutom att det här kommer förfölja mig genom hela livet.

Tack till alla er som försökte muntra upp mig,
med kramar och söta ord. Verkligen, ni är underbara människor!

Ida Maria

Skolan är SKIT!

Finns om du behöver prata med nån om det här <3

2010-06-03 17:42:47
http://justme93.bloggagratis.se
Alma

Det kommer bli bra Lisette, <3 tro mig.

2010-06-03 18:13:23
http://almalindstrom.blogg.se/
Sandra D

Jag älskar dig.

2010-06-03 21:52:23
mia

du skulle inte kunna gå i sommarskola då? visserligen suger det, men då slipper du ju ta det sen :)

det tog mig tre försök att klara matte b-kursen, så jag vet hur det känns. hoppas att det löser sig för dig iallafall!

2010-06-03 22:20:45
http://keeponrunning.blogg.se/
esther

aso inte för att ja känner dej så bra, men jag har alltid en inställning till allt och de är att de löser sej, oavsett vad. de kanske är lite väl optimistikst och så men ja tror alltid på de. nu kankse de inte gick så bra, men de löser sej, du kan läsa om kursen och lära dej de som du ska, de är ju de viktigaste, sen att de kommer att stå å några papper kommer ingen bry sej om. så, de kommer lösa sej! de är ju snart sommarlov och då kommer allt bli toppen :D

2010-06-03 23:17:35
http://hejesther.blogg.se/
Jenny

Woot, fick du dissa matte b bara för att ha kultur idé.. :o Vi har haft det hela 2an ändå. Jag läste matte A när andra läste matte B, skolan fixade en extra lärare som kunde ha lektioner samtidigt som dom som plugga matte B. För mig blev det ingen skillnad..

Förutom nu i 3an så kommer jag plugga matte B medan dom andra inte har matte alls.

2010-06-04 00:53:18
http://eroded.blogg.se/
sabbe

aww :/ men se det som en bra sak ändå, för får du nu chansen att få mer hjälp med ämnet i höst, så kan du om du vill sen läsa upp matte B i 3an om du får in grunderna bättre i 2an<3

2010-06-04 11:34:31
elisaaa

DU är en underbar person Lisette som rockar!

Jag förstår att ett ig känns förjävligt - särskilt eftersom du kämpade så hårt! Men det kommer fler chanser till att fixa g och det kommer du att göra! ;) annars blire att trycka ner linjalen i halsen på Harriette!!

2010-06-05 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate