Äntligen!

2010-06-16 10:41:12 Allmänt

Jag och Sebastian har bara väntat tills det kommer en solig dag,
så att vi kan hitta på något riktigt kul.

& när vi vaknade så sken solen in genom fönstret.

Så vid 2-3 så drar vi nog till Stigs konditori och fikar.
Förhoppningsvis är dom inte så dyra då det är jag som bjuder, haha!

Mina pengar börjar typ ta slut, vilket är sjukt dåligt av mig.
Jag skulle ju spara till stadsfesten & till stockholm, men nej.

Nu kommer jag istället behöva låna pengar av folk, vilket jag hatar.
Eller helt enkelt klara mig tills jag får min lön från sommarjobbet :C

Just det, jag börjar jobba på måndag. Jag börjar kl 9 & slutar 5.
Så kommer inte att vara någon bra uppdatering under dagarna då heller.


Älsklingen kommer nog snart ut från duschen,
så jag borde sätta igång med frunchen right away!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate