Sovmorgon på lördag , oja!

2010-07-08 23:33:12 Allmänt
Imorgon är min sista jobbdag. Snacka om att jag längtar!
Det blir att sova som en stock resten av sommaren eller nåt :)

Vi har även bestämt oss för att äta lunch på dallas imorgon med jobbet,
Kommer nog bli awesome. Frågan är bara vad man ska ta!  ( Jag och min beslutsångest..)

För att byta ämne lite snabbt så har jag spanat in "Cup of love" som nyligen flyttat till stan.
Det är ett typ café där de bara serverar cupcakes i alla färger & smaker!
Helt underbart ifall ni frågar mig. Jag bara måste gå dit någon dag c:




photo ; tumblr

Mli

mums :D

2010-07-09 22:37:58
http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate