Piteå imorgon!

2010-07-28 18:32:42 Allmänt
Tomorrow's the day. Dags för piteå dansar och ler 2010,
& jag kommer att få se ett av mina favoritband igen - AWESOME!

Vid 2 tiden är jag & tjejerna framme i piteå.
Då forsätter jag min presentjakt & sen kl 00.00 spelar DBA :D

Mina pengaproblem som jag skrev om i inlägget nedan är lösta,
Mamma erbjöd sig att låna ut pengar så att jag har lite undertiden jag är bortrest.

Tack Mamma. Du är min hjälte just nu!




Tjejen har grymt snyggt hår. Färgen, klippningen - ge mig!

photo ; tumblr

Loova

Jag håller med hon har skit snyggt hår :O Får se hur mitt hår blir när jag snart ska färga och klippa mig =)

2010-08-01 15:37:33
http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate