På tågetmot Skellefteå!

2010-07-21 21:23:12 Allmänt

Bara för attt liva upp bloggen lite så pasar jag på att skriva ett inlägg nu.
Sitter alltså på nattåget hem nu, och kommer att vara framme tidigt imorgonbitti!

Har som sagt gått en sista shoppingrunda i Stockholm city nu idag,
blev några riktiga fynd som jag kommer att visa för er senare.

Har även fått en tidig födelsedagspresent av mamma som jag
älskar älskar älskar älskar! ( Inget överdriv här! )

Vet inte om ni är intresserade av att se vad jag shoppat,
men det kommer ni att få se iallafall, Haha.

Nu ska jag gotta mig i en toscabulle, extremt viktig information osv.
Ha det superbra så hörs vi imorgon då jag packat upp all min packning!


Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: Ja, I love it! :D

2010-07-22 00:13:41
http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smells like chocolate